چرخ خیاطی و قطعات

معرفی انواع چرخ سردوز

معرفی انواع چرخ سردوز

معرفی انواع چرخ سردوز

چرخ سردوز در صنعت دوخت و پوشاک برای ریشه بندی و دوخت درز های لباس استفاده می شود که به خاطر داشتن تیغه جهت برش اضافه پارچه و نخ موجب تمیز دوزی لبه های پارچه شده و از ریش شدن مجدد آن جلوگیری می کند.

 

نحوه ساخت چرخ سردوز

چرخ سردوز در انواع خانگی و صنعتی ، 3 نخ تا 5 نخ که بیشترین استفاده را در صنعت پوشاک دارند تولید می شود. نمونه های خانگی اکثرا دارای بدنه ای از جنس پلاستیک مقاوم یا ABS و قطعات داخلی فلزی هستند و تکنولوژی نسبتا ساده ای دارند. اما چرخ های سردوز صنعتی دارای تکنولوژی پیشرفته تری بوده و بدنه تمام فلزی و و قطعات با آلیاژ مقاوم فلزی دارند که از همین جهت نحوه ساخت این مدل ها پیچیده تر و زمان بر است.

کاربرد چرخ سردوز

از چرخ سردوز 3 نخ برای دوخت پارچه های معمولی ، سردوز 4 نخ برای دوخت پارچه های تریکو و از سردوز 5 نخ برای دوخت انواع پیراهن و شلوار استفاده می شود.

قیمت و خرید چرخ سردوز

برای خرید چرخ سردوز می توانید باتوجه به میزان و نوع استفاده شخصی، مزون دوزی و تولیدی با تیراژ بالا و همچنین بودجه اقدام به خرید کنید .

 

معرفی انواع چرخ سردوز خانگی 3 نخ ارزان قیمت

این نمونه از سردوز های سه نخ ارزانترین چرخ سردوز و مناسب ترین گزینه برای استفاده خانگی و شخصی محسوب می شود.برند های سردوز پروانه و سردوز سنجاقک از معروف ترین و با کیفیت ترین های موجود در بازار هستند. با این تفاوت که سردوز سنجاقک نمونه آنتن سرخود (که همان محل قرارگیری دوک نخ می باشد) است ولی مدل پروانه اکثرا بدون آنتن هستند و باید پایه دوک یا آنتن جداگانه تهیه کنید.

سردوز 3 نخ ارزان قیمت

معرفی انواع چرخ سردوز خانگی 3 و 4 نخ

سردوز های 3 و 4 نخ خانگی جدید از طراحی بهتر و امکانات بیشتری برخوردار هستند و با مدل های 4 نخ پارچه های تریکو و کشی را نیز میتوانید به راحتی سردوز کنید.برند های مطرح این مدل ها برادر، ژانومه، نیولایف و بی بی لوک هستند. این مدل سردوز قیمت بیشتری نسبت به مدل خانگی 3 نخ دارد.

چرخ سردوز خانگی

 

 

معرفی انواع چرخ سردوز صنعتی 4 و 5 نخ

سردوز های صنعتی گزینه های همه چیز تمام چرخ سردوز هستند با امکانات بالا از جمله تنظیم سرعت دوخت ، نخ قطع کن و … در مدل های پیشرفته تر و همچنین از لوازم جانبی بیشتری مانند میز اختصاصی ، آنتن و ابزار و قطعات یدکی  نیز برخوردارند.چرخ سردوز صنعتی از قیمت بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارند ولی در عوض سرعت کار و بهره وری شما را در تولید چند برابر می کنند.برند های مطرح موجود در ایران این دسته رویانگ، جکی و زوجی هستند.

سردوز صنعتی

 

برای خرید انواع چرخ سردوز با کارشناسان دوختنیها در ارتباط باشید. در ساعات اداری از طریق تلفن و واتس آپ درج شده در وب سایت دوختنیها مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید