ماشین آلات دوخت

انواع قیچی برقی خیاطی را بشناسید

قیچی برقی خیاطی

انواع قیچی برقی خیاطی را بشناسید

معرفی قیچی برقی

قیچی های برقی با پیشرفت تکنولوژی ساخت ماشین آلات صنعت دوخت به یکی از ابزار های کاربردی برای افزایش بهره وری و تولید ، با دقت و ظرافت تبدیل شده است. این قیچی ها در انواع هشت پر و عمود بر به صورت عمده در کارخانه ها و تحت برند های مختلف از جمله جک ، دایانگ و رویانگ و … تولید می شود.

 

کاربرد و کارایی قیچی برقی

قیچی های برقی خیاطی برای برش انواع متریال خیاطی مانند انواع پارچه و چرم با ضخامت های مختلف به کار می روند. و با توجه به قابلیت و توانایی هر دستگاه تعداد لایه های قابل برش و روی هم نیز افزایش می یابد. این قیچی ها با برق شهری کار می کنند و دارای یک تیغه هشت پر یا مستطیلی بلند و نازک هستند می باشند.

 

معرفی انواع قیچی های برقی خیاطی

انواع قیچی برقی خیاطی را بشناسید

1.قیچی هشت پر 70 میلیمتری

این مدل قیچی برقی خیاطی با تیغه به قطر 70 میلیمتر برای برش انواع پارچه و چرم در ضخامت های کم و تا ارتفاع 2 سانتیمتر کاربرد دارد . این قیچی قابلیت حرکت با دست را دارد و برای برش های ظریف تر مناسب است.

 

قیچی برقی خیاطی

 

2.قیچی هشت پر 100 و 110 میلیمتری

این مدل قیچی برقی نیز دارای یک تیغه با قطر 100 یا 110 میلیمتری با توجه به مدل آن دارد . که برای برش انواع پارچه و چرم تا حداکثر ارتفاع 4 سانتیمتر در مدل 110 میلیمتری به کار می رود. با این تفاوت که این قیچی ساختار ایستاده دارد و براحتی روی سطوح صاف قابل جابه جایی و حرکت برای برش پارچه می باشد.

 

قیچی برقی عمود بر

 

3.قیچی برقی عمود بر

قیچی برقی خیاطی از نوع عمود بر همان طور که در تصویر مشخص است دارای تیغه مستطیلی شکل و نازکی است که برای برش چندین لایه پارچه روی هم و مخصوص تولیدی ها در تیراژ بالا می باشد.این قیچی هم قابلیت حرکت روی سطوح صاف را دارد و در سایز های مختلف با توجه به برند تولید و عرضه می شود.

 

قیچی عمود بر

 

راه اندازی و نگهداری قیچی برقی

راه اندازی قیچی برقی براحتی و با اتصال به برق و مطالعه کامل بروشور راهنمای محصول انکان پذیر است . در استفاده از این قیچی حتما باید مراقب باشید چون تیغه بسیار تیز و سریعی دارد. روغن کاری مطابق راهنما به اندازه یک یا دو قطره در محل های مشخص شده کافی است و با فشار دادن شاسی سمباده در مدل های هشت پر زمانی که قیچی روشن است تیغه قیچی تیز می شود و در صورتی که عمر تیغه به اتمام رسیده باشید به راحتی تعویض می شود.
توصیه می شود دستگاه های الکترونیکی را حتما به محافظ برق متصل کنید تا از نوسانات برق در امان باشد . با این اقدامات دستگاه شما طول عمر بالای را خواهد داشت.

 

در صورتی که این مقاله برای شما مفید بود لطفا در قسمت کامنت ها به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید