چرخ خیاطی و قطعات

راهنمای خرید پایه چرخ خیاطی

خرید پایه چرخ خیاطی

پایه چرخ خیاطی به دو دسته چرخ خیاطی  گلدوزی و صنعتی راسته دوز تقسیم می شود

پایه چرخ خیاطی صنعتی برای تمامی مدل های راسته دوز مانند Jack ، Juki، Brother، Zoje و Typical مناسب هستند. و به صورت پیچی قابل تعویض و جایگزینی اند.
پایه های چرخ گلدوزی خانگی به علت تنوع زیاد در شرکت های تولید کننده با همه برند ها سازگار نمی باشند از جمله مدل های ناسازگار با پایه های موجود در دوختنیها می توان به برنیتا و برنینا اشاره کرد .

 

مدل های سازگار

مانند ژانومه ، برادر ، ژانینا ، تویوتا ، سینگر و کاچیران هستند که برخی از مدل های این برند ها نیز تفاوت هایی دارند که در هنگام خرید باید به آن توجه داشت . به طور مثال مدل های چرخ خیاطی نیولایف کاچیران و مدل های دارای سیستم پیشکاربر بالا یا DFT پایه های مخصوص خود را دارند ولی نگران نباشید چون فقط با تعویض قطعه ای به نام تکه پایه که در تصویر پایین مشاهده می کنید پایه ها به این مدل ها نیز متصل می شوند .
تکه پایه
اما با این حال پایه چرخ خیاطی مانند : سردوز کاتر دار، کمک پایه ، شکوفه دوزی و چین پلیسه به این مدل ها متصل نمی شوند. در مدل های قدیمی ژانومه مانند 680 و 672 که قطعه تکه پایه ندارند و نحوه اتصال پایه به صورت پیچی می باشد باید تکه پایه را نیز با پایه مورد نظر خود خریداری کنید.تا به چرخ شما متصل شود. نکته مهمی در مورد مدل های مختلف وجود دارد که چرخ شما باید دوخت مورد نظر پایه را داشته باشد به طور مثال پایه پس دوز یا سردوز به چرخ های ساده دوز و قدیمی متصل نمی شود.
پایه های مناسب چرخ خیاطی ساده دوز قدیمی که رنگ مشکی دارند و اغلب با عنوان شیر نشان نیز شناخته می شوند مانند مارشال و سینگر و… فقط پای هایی با دوخت ساده هستند مثل لب تو، لب تاکن،چین سوزنی، چین پلیسه،زیپ مخفی، زیپ دوطرفه و معمولی ، نوار اریب دوز ، نوار گاندوز یا فولدر خانگی .
در صورت وجود ابهام در مورد خرید پایه چرخ خیاطی کارشناسان دوختنیها از طریق دایرکت اینستاگرام ، واتس اپ ، تلگرام و نیز با تماس تلفنی پاسخگوی شما خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید